As Salam,
Good bye design lame..
Good bye design lame..
And welcome design baru..letak header yang besar nie je sebab design dekat dalam same je..cuma tukar kaler..sekarang dah berwajah pinky2 bluish..hihi
![]() | |
| loveroses punya pesal..gedabak bunga ros dekat atas tu..hihi |
Penat woo kalau nak tukar design blog nie..bukan takat tukar header, kena tukar kaler setiap part dalam blog lagi..nak tukar kaler nie bukan senang jugak kena godak2 kod html yang dh lame x tengok..nyway berjaya jugak akhirnya cuma macam ada cacat2 sket..nanti de mase baru nak btolkan..
p/s: ok readers..selamt bercooti..weekend nie makan kenduri lagik..setiap minggu kenyang..Alhamdulillah =)










