June 11, 2015

Haih Macam Mana Boleh Lupa - Date Perkenalan

Assalamualaikum,


Berpagi2 lagi dah update blog..lagi setengah jam dah start waktu kerja..ini la waktu yang sesuai nak update blog..otak pun masih fresh lagi untuk mengarang.. Terima kasih semua di atas keperihatinan korang dengan ucapan takziah di entry sebelum ni..doakan ye ada rezeki yang lebih baik selepas ini..insya Allah..

Semalam suami bacakan cerita lawak yang die baca dekat wassap..kawan2 die la yang share..tentang satu laporan polis ni..Biasa la laporan polis mesti dimulakan dengan date kan..so die strat baca "pada 9/5/15...bla..bla...bla".lepas tu aku dah tak dapat tangkap apa yang dia baca dah sebab aku tergamam bila dia bacakan date tu..

lepas tu aku dengan die gelak2 la sebab masing2 dah faham sebab apa aku tergamam..lepas tu aku tanya suami banyak kali..tu date perkenalan kita kan? macam  mana kita boleh lupa..dah almost sebulan dah uolls..semalam dah 10/6 dah pun..hihii..mungkin sebab masa tu aku dengan suami masih terkejut gembira sebab dapat tawu 2nd pregnancy plus super duper risau dengan bleeding yang non-stop..hhuu..

Alhamdulillah dah masuk 8 tahun usia perkenalan kami..insya Allah masih jauh perjalanan untuk ditempuhi bersama..& banyak yang perlu dipelajari tentang satu sama lain..kalau dulu beriya every year ada kek celebrate bagai..tahun ni memang yang terpaling sadis la..dua2 langsung x ingat..pesan dekat suami nanti tahun yang ke 10 kalau x ingat siap..peringatan untuk diri sendiri jugak.. =P


2 comments:

Anum said...

ye la peringatan utk diri sendiri kan

E'in said...

happy 8th anniversary.. :)