March 13, 2013

WW: InaiDiJari

As Salam readers,



130313 bersamaan hari ke 83 jadi wife & lagi 7 hari nak cukup 3 bulan inaidijari tinggal secoet nie je..x dinafikan kuku aku memang cepat panjang..waa how time flies..Alhamdulilah dengan hari2 yang bahagia bersama sidia =P


8 comments:

cik mah said...

Tambahlah inai..tsentiasa pngantin baru...hehe

MarnieyZ said...

dah nak habis dah. hehehe. :D *cepat je masa berlalu*

SOULMATE is said...

kita punyala nk bg cpt abis.segan nk g keje ask owg tgk je.hehe

Syaz Rozelt said...

@cik mah
..dah x sama..klu pkai lagi macam maen2 pkai inai mse kite budak2 dulu..hehe

Syaz Rozelt said...

@MarnieyZ
btol2..huu..

Syaz Rozelt said...

@SOULMATE is
nie mesti cooti lame nie..sebab tu cuak nak msuk keje balek tkot kena bahan/kcau..hehe

SOULMATE is said...

mmg pun.ask jd bhn je.dh sbln kawen pun asik kena.myampah ;)

Syaz Rozelt said...

@SOULMATE is
hehe..biase la tu..nseb baek syaz punya opis bnyk pompuan so x de la segan sgt kena bhn..