December 15, 2010

Mood novel

hmm macam agak lama x update blog..
ye lah kebelakangan nie bz sket..
nak keja target before today..
means target kerja..tp macam x lepas je..huhu

nyway bukan nak cerita pasal keje kali nie..
nak cte satu kegemaran aku sejak dulu lagi..sejak dbangku sekolah..
suke bace novel!!!..hehe
mungkin ade yang tanye ape yang best sangat bace novel nie kan..

bagi aku bile bace novel cam lupakan sekejap masalah2 disekeliling..
rase macam kite berada dalam cerita dalam novel tu..
n kalau macam x sesuai kte jd watak dalam cerita tu..
boleh bayangkan orang disekeliling..naseb la ye kwn2..haha

nak cerita novel yang aku dah bace kelmarin tajuk die..'cinta kau & aku'..
penulis 'siti rosmizah'..best..sebab care penyampaian yang selamba n kelakar..
tp biase la kan kalu novel dah tebal2 mesti ade jugak part yang sdey n geram..
layan ajelah..hehe

n semalam aku start bace novel penulis yang same 'siti rosmizah'.,
x dapat lagi nak komen ape2 sebab bace pon x sampai separuh..hehe
target novel nak bace lepas nie..novel ramli awang murshid yg terbaru..
x saba nak bace novel tu sbb novel2 yg ditulis ramli awang murshid mmg superb~
n st hal lagi ade kwn2 dah promote plak dlm blog diorg..hehe

sesape ade novel nie nak pinjam~
ok nie saje nak update tuk entry kali nie..

No comments: