December 24, 2010

penyakit gatal2 melanda~

salam..
di pagi hari nie..agak bosan..
coz datang tlebey awal n x tawu nak wat ape lg..kne tg big boss..hehe
so bole la cite2 kat blog nie..lame gak x update nampaknye..

the latest story..hhuhuhu..aku kne gatal2..
erm stakat nie ade la kne 3, 4 tmpt..
punye la gatal n at last die cm ade air..
yg 1st kne aku rase sebab gigitan nyamuk..ntah la..

1st gatal tu aku ingat gigitan biase je la.. so aku garu n picit airnye..
tu yang dapat lagi 2, 3 tempat..huhu..geli plak bile cite..eeeeii..
then bile org skeliling dah cte bkn2..means pngalaman org laen kne gatal2..
aku pon rase ngeri n nekad kn dr tuk g hkl..

bile jmpe dr..dr tu check macam biase je..punye la aku pk mcm2..
kne inject ke..kne mik darah ke..last2 dr tu tanye2 n kasik ubat je..
dr kate mybe alergik or kne geget sumthing..klaka plak kne gigit nyamuk je jmpe dr..hahaha

tp zaman sekarang nie bukan bleh harap..kes denggi pon dh smakin mningkat..
tu yang buat aku wisau..hehe..so kwn2~
preventions is better than cure!!

No comments: