April 5, 2013

March & April Birthday celebration! luv u olls!


As salam & salam penghulu hari,

Baru aku sedar yang selain dari dikelilingi member2 birthday februarian..march & april pun ramai jugak..kalau februarian ramai member2 masa belajar dulu..march dngn april pulak ramai dekat opis nie..membe opis yang celebrate birthday dalam bulan mac termasuk la shikin, aishah, k.siti our bos & Pn. Janna (ex  means pernah kerja dekat sini)..then bulan april plak k.kerol, k.ros, a.azrul(birthday sama dengan mak aku) so 2 bulan berturut2 makan bsau dekat opis nie..tp yang bulan lepas  melepas sebab aku cuti balik kg..hihi



Untuk family yang celebrate birthday bulan lepas adeq bongsu aku yang comel..nur syafiqah..seronok die tahun nie dapat hadiah macam2 dari kakak n abg2 die..dpt basikal pinki, purse, jam yang tukar2 kaler tu, set soalan exam pmr.. baru ting 1 dah dapat buku exam pmr..harap x saiko ler..semangat tu siap tgkap gambar semua hadiah n share dekat fb..

dah besar adeq bongsu aku sorang nie =)


kelmarin birthday kakak ipar & semalam plak birthday my luvly emak..dekat plak birthday dengan mak mertua ye..hihi..dah wish birthday dekat kakak ipar melalui sms..as usual selalunya birthday emak aku hanya mampu bagi ucapan hari lahir dari jauh je..macam semalam 4/4 semangat pagi2 kol mak nak wish birthday..tp malangnya aku jatuh no.5 orang yg wish birthday..kul 12 tepat malam sebelumnya belumba2 adeq ngan abg wish birthday dekat emak dulu..hihi..hadiah nanti nina (panggilan keluarga) bagi ye..


with my luvly emak n adeq

kawan baek Pn. Janna pon birthday die bulan lepas 5 mac..kalau tahun2 lepas boleh celebrate together2..thn nie wish dari jauh je la yang mampu..tahun nie special sket buat Jan sebab celebrate 1st year dengan suami tchenta & baby dlm perut..harap tahun depan rezki aku plak celebrate dengan baby..doakan amin3x..

we happy for her too =)
p/s: lama benor tak bw..nanti nak start balik la if ada kelapangan..jgn mare....

2 comments:

Fahimah Mahayuddin said...

celebrate birthday org mmg best. Tambah best bila polanning wat surprise birthday utk mereka. hehe

Nina Mads said...

salam..bestnya dpt celebrte ramai2