March 27, 2013

Jom Main Game JigsawSudoku!

As Salam readers,

Saya suka main game..
hari2 sy main game..(kalau cerita p.ramlee 'game' tu 'bola' kan)..hihi

walaupun dah bertukar status sebagai isteri..tetap jugak suka main game..dekat opis time2 senggang macam time rehat or balik sementara tunggu suami datang amik mesti akan curik2 main game dulu..dekat rumah x de la nak main game dh ada tanggungjawab..chewahh..

Aku x install pape pon dlm pc dekat opis..just main game fb..tapi make sure aktiviti main game dekat fb tu hanya kita je boleh tengok or setting 'only me' untuk lebih selamat dari kena marah dengan bos..nanti bos ingat kita main game time kerja plak..

tahun lepas aku suka sangat main game 'bubble witch saga'..tapi bila adik2 promote game 'tetris battle' udah melekat sampai sekarang..hihi..game 'tetris battle' nie macam game susun2 yang kita main kecik2 tu..tapi game yang dekat fb nie advance sikit sebab kita lawan dengan orang lain yang tengah online untuk main game tu..

Tadi macam biasa sambil buat kerja akan ber'stumbleupon'..so terjumpa satu website ada game best!hihi..game 'JigsawSudoku'..sesape yang fevret main game sudoku..bole la try..best sebab ada kaler2 so x de pening sangat nak solvekan game tu..



ok nak main game tu boleh try dekat link bawah nie..

http://www.jigsawdoku.com/

 Thank you sudi baca =)

4 comments:

Unknown said...

kalau boring boleh main. mcm best je. hihihi

safurara said...

syaz! sihat ke?

ct cucubi said...

mencbr tu kne cekap matematik..

Anonymous said...

I really like reading an article that can make men and
women think. Also, thanks for permitting me to comment!



Have a look at my web-site :: cash for house