July 13, 2012

Jom Grab Tafsir Kecik Dekat Popular!

As Salam Readers,

Salam penghulu hari semua..hari nie nak share penemuan tafsir murah & comel yang ditemui di Popular kelmarin..nak dijadikan cerita hari rabu lepas aku kena bertugas dekat empire gallery subang jaya. Then habis kerja jam 4,  ada masa lagi sejam untuk tunggu tunang aku amek dekat situ..so aku berjalan2 la dalam mall yang x berape nak besar tu..

Dalam mall port yang paling aku suka melepak antaranya dekat kedai buku la..bukan apa..boleh bace buku free..kihkihkih..lagi popular nie best siket sebab banyak sangat buku catatan yang comel..stationary stuff pon comel..sampai aku pernah beli hadiah dekat orang beli dekat situ je..

Jalan punya jalan dekat popular tu ternampak la tafsir kecil, comel dengan tulisan jelas.. dari kampeni "Al Hidayah House of Al'Quran/telaga ilmu"..harga pon murah..rm20 je..erm aku sebenarnya terfikir nak beli satu sebab kecik senang nak bawa mana2..dekat rumah sewa dah ada satu..tafsir saiz besar untuk jadikan hantaran tapi dah advance guna dulu..hehe


dalam gambar nampak besar..tapi kecik je nie..

Jangan salah faham ye dengan entry nie..aku hanya berniat untuk berkongsi..erm sentap jugak bila orang cakap novel tebal2 boleh baca sekali harung..tapi 'novel' yang sepatutnya kita baca, fahami & amalkan pengajaran di dalamnya hanya dipandang sepi..huhuhu..kritikan nie bukan untuk korang2 tapi untuk aku jugak..  (=_=)

susah nak nampak permandangan indah macam nie dekat m'sia kan?huhu

Cakap pesal Al-Quran comel nie..hari tu ada bace entry tentang jualan al-quran untuk wanita dengan kaler sweet macam pink, purple..selain tu jugak ada panduan2 macam kisah2 wanita contoh, haid wanita, wanita yang boleh dikahwini & macam2 lagi panduan untuk kaum wanita disertakan sekali dalam al-quran/tafsir tu..kalau nak tengok2 or ada plan nak beli untuk buat hantaran boleh la tengok dekat link fb bawah nie..

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.214029295386008.42845.192660770856194&type=1 (if x boleh tengok rasenya kena 'like' dulu)

Cantik kaler2 yang ada..

p/s: next week dah bulan pose..harap tahun nie dapat dimanfaatkan dengan lebih baik dari tahun2 sebelumnya..InsyaAllah =)

6 comments:

Tinta Lana said...

Salam.

Hehhe, syaz, samola kito..jalan2 masuk kdai buku, dapek baca buku free >_<

Satu jela syaz yg kita khuatir bab2 Al-Quran ngan terjemahan dikedai2 dan online ni.. dari segi kesahihahannya. Sekarang kan banyak barang yg dipalsukan..kitab Al-Quran juga tak terkecualikan..

#Syaz, sorry tnya..urm..syaz nikah bila? hehehe.

Unknown said...

w'salam lana..

selain dpt bace buku free rasenya kedai buku je la tempat yg aman siket dalam mall tu kan?hehe

tu la lana..harap2 klu beli nanti, beli yang sahih..takut jugak zaman sekarang nie..

InsyaAllah syaz nikah 21 dis 2012.. =)

SITI ARFAH said...

Salam Ramadhan Kareem syaz. :)

Tinta Lana said...

Salam.

Oh..hujung tahun lah ya :) insyaAllah..moga sampailah ke tarikh tu dgn selamatnya..amin.. >_<

Salam Ramadhan ya syaz..selamat berpuasa buat syaz skuarga.. :)

ct cucubi said...

JOm ngaji time rehat nanti.

THE AUTHOR said...

SElamat berpuasa...