November 1, 2011

...si gAdiS uNgu...tag sy..

As Salam,

x sampai seminggu kena tag lagi..hehe..thanks kepada...si gAdiS uNgu...yang sudi tag..macam biasa nak jawap je boleh x? aci x?hehe

nie la die si gadis ungu yg mentag aku..hihi
 
~nama panggilan korang dlm family.
k.nina

~skrg ni study/kerja kat mana.
keje dekat imr (more details please google..hehe)

~apa yang buatkan korang berbangga dgn diri korang?
ada family best!

~korang suka makeup? makeup apa yang wajib ada sebelum pegy mana2?
suka make up
simple2 je..pentingkan cover parut jerawat dekat muka..hehe

~artis kegemaran korang sape..
x de spesifik

~agak2 korang nak kawen umo bape? haha
harap2 tahun depan (25 thn) ..doakan~

~warna favourite korang? knape suka warna tu..
turqoise, merah hati

~tempat yang korang nak sangat2 pegy..
pantai laut biru

~tulis nama sorang insan yang paling korang cinta/sayang.
norain (my luvly mom)

~korang nie jenis yang macam mana. cool, cepat melenting, sabar atau panas baran?
cepat marah, cepat cool n cepat lupa..

~korang rasa rupa tu penting ke?
ikot keadaan,, tp yang penting hati mesti baek!!hehe
 

3 comments:

zuramira said...

thanxx sudi jwb...hee..yg bab kawen tu, smoga tercapai ye? aminn...:D

Juliet_iRa~" said...

rightttt!

hati mesti kena baik..heee

ika said...

insyaAllah...next year kawen la syaz tu...jgn lupa jemput tau! nak kasi peti ais sebijik kat syaz...hehe...