January 12, 2011

incident @ accident~

salam,

Alhamdulillah masih bernafas di bumi Allah ini..niat hati pagi nie nak cite pasal xperience attend meeting..sbbkn smlm bru lepas attend meeting yg agak mnakotkan..huhu..tp insiden @accident pg nie buatkn aku lbey ttarek tuk karang sesuatu yg ade kaitan hidop n mati..bunyik cm suspen kn..hehe

Mungkin ada membe laen yg ade xperience lbey mnakotkan dr aku..saket mmg berbeza tp debaran tu mungkin almost da same, i guest..erm..dis morning i almost xcident!!!huhu..beberapa minggu lepas bile bace entry one of my fren, basyi, meremang je bace entry beliau yg sgt suspen..

Dis morning disebabkan kesalahan seorang pmandu kereta yg x bg signal tuk ke laluan laen telah menyebabkan, 2 moto hampir terjatuh..n 2 mto lg x sempat nak tekan break n jatuh..naseb baek jln bangsar sedikit jam so kereta yg diblakang 2 mto yg terjatuh tu tak tros mrempuh mto2 yg jatoh..

Aku ngan partner brade dlm kelompok yg hampir tjatuh..huhu..naseb baek partner aku nie dh biase xcident so die x de la panic sangat..klu x mesti ktorg pon join da venture jatuh skali..huhu..tp mmg ksian la 2 mto yg jatoh tue..hopefully diorg ok..

Sekarang bru aku sedar kpentingan mbunyikn hon..hehe..bile aku naek mto ngan my rumet cik jan n my partner aku slalu tgo diorg nape suke bunyikan hon..aku rase mcm x sopan or tindakan yg cam baran x btempat..tp hakikatnye pmandu n pnunggang yg x bhemah nie x patot dberi muke ye..

ok..that's all for now..i left u with sumthing to bite dis morning..luv u~

klu kite yg mrempit jgn salahkan kereta ye..hehe

2 comments:

Basyirah Abd Rahman said...

bunyi hon tu boleh mengalertkan pemandu kereta yang tak nampak motor di sisi dia. even basyi pun bersyukur sgt kalau ada motor hon time basyi nak memotong ke.. hehe.. be careful dear. :) basyi dah naik kereta. syaz bila lagi? ehem..

Unknown said...

hehe..naek kete?? nak tunggu Jan mik lesen bru nak naek kete ngan die..syaz takot la basyi nak bwk kenderaan..