November 21, 2011

Persiapan Tunang: Beli Door Gift

As Salam,

Selamat hari isnin..harap korang x dilanda 'monday blues' macam aku nih..rase malas je nak wat keje opis..huhu. Hari nie update cerita pasal persiapan tunang. Alhamdulillah semalam setel lagi satu persiapan untuk majlis tunang + kawen abang aku nanti..

sedar x sedar dah x sampai sebulan majlis akan berlangsung..tapi serius banyak lagi persiapan yang x buat..huhu..sebab tu la semalam dengan tiba2 tros ajak 'kawan sy' dengan adeq aku ieyda pegi nilai 3.

dekat situ ktorang cari door gift untuk VIP dengan beg kertas untuk door gift..serius cakap x de survey2 dulu tanye orang ke bace2 dekat blog ke tros je beli..ntah la rase macam mahal jugak ble door gift tu satu jatuh rm4..huhu..aku beli cawan kecil yang minum teh tu sekali dengan alas..

Door gift untuk VIP nie beli siket je sebab untuk kenduri abang aku die dah beli awal2 dah door gift untuk kawan2 die & nak bagi belah perempuan..sebelum nie pernah mention kan yang majlis tunang aku ni sekali dengan majlis kawen abang aku..kenduri abang belah tengah hari aku plak lepas asar..

nilai 3 tu tersangat la besar sampai ade sesetengah kedai x masuk..bila btol2 time nak balek sempat singgah dekat satu kedai nie. nama kedai tu ZC.. best la kedai tu..hantaran comey2..design bunga telur pon sangat up to date..bunga  ros kecik2 guna kertas crepe..sangat2 canteq..

bunga telur dari kertas crepe..nice!  

bila letak dekat pahar lg nampak nice!


p/s: minggu nie planning nak balek tepeng..haruslah berusaha siapkan dulang hantaran!chaiyok2x syaz!
 

7 comments:

Anum said...

bestnya
tahniah2

Jahirah said...

semoga semua berjalan dgn lancar....:)

M Fizan said...

wahhh.. dah nak bertunang.. semoga berjalan lancar semuanya :)

gemuruh tak? hehe

Akunyer said...

nice... :) all da best :)

Juliet_iRa~" said...

caiyoo2 siapkan hantaran..:D

CikPuanWanda said...

Rozelt bila tarikh bertunang?

Unknown said...

Thanks all..hehe

wanda arry: e-day rozelt 18 dis 2011..hhii