November 8, 2011

Persiapan Tunang: Beli Cincin Tunang

As Salam,

Hari nie nak update pesal persiapan tunang..senyap je aku kan..ntah2 ade yang hengat aku dah selamat bertunang..hehe..

Awal2 lagi memang dah confirm nak beli cincin tunang next month..tapi bila balik tepeng sabtu lepas, ternampak cincin yang berkenan lagi harga berpatutan..tros beli..mane nak dapat harga macam yang aku beli tu dekat kl..huhu

walaupun orang kate emas putih x de value..tp aku tetap nak beli..konon2 nak nampak elegan + sweet..hehe..nanti time nak kawen beli la cincin emas kuning plak kn..hehe

so hari ahad lepas mase jalan2 dekat tesco tepeng beli barang, singgah dekat kedai emas poh kong cawangan diamonds & gold dekat situ.mula2 plan nak survey2 je..tapi x sangka plak design cincin dekat situ comey2..tengok harga boleh tahan..tros la beli..

buatkan cincin tu special sebab dekat atas ada diamond seketul..cincin tu dekat atas bentuk 's'..sesuai la kan name aku pon 'syazlina'..gambar cincin x sempat nak snap sebab belum majlis so 'kawan' aku yang simpankan cincin tu..

p/s: Raya haji ada 4 hari kan? salam aidil adha~

7 comments:

safurara said...

hye syazzzz rindu kat syaz =) lama tak dtg blog rara kan.dh bli cincin eh.mst tak sbr kan.

Shakina Farhan said...

cincin tunang kite pun emas putih..:)

E'in said...

tahniah dh nk tunang.. :)

ct cucubi said...

wuyoooooooo

Cik Puan Tqah said...

alala.. sweet je.. bile nk tunang tu? i de rncgn..tp lom prepare pape kot..huuu

ummufaqeha said...

congrat's syaz..happy 4 u

SaMihaH said...

wow, bestnya dh beli.. :)
sama lah, cincin tunang mha pn emas putih.. bkn xde value syaz.. cuma tak laku kalau pajak.. tp cincin tunang kan,sgt memorable n ada makna penting, sape nk gadai kannn..? :D

all d best, moga ke jinjang pelamin..