May 1, 2011

Attend kenduri kawen yg best!

As Salam,

seronok semalam..walaupun kena travel agak jauh..melompat dari bas ke tren dan kemudian naik tren laen plak, tapi kesempatan attend kenduri yg mbolehkan aku jumpe kawan2 lame..tersangat la best..

antara kawan yg jumpe semalam almost dari kelas sebelah mase aku study dekat pasir salak..semalam dari kl aku gerak dengan leha(pernah jadi kawan baek time skolah)..n haf (rumet aku yg happening)..hehe..x tahan haf siap buat surprise dgn kehadiran leha..x tawu pon leha join..suke3x..

kenduri tu dekat cheras, then ktorang decide tuk naek tren smpat bts (bandar tasek selatan) then dekat sane sorang membe(fekri) dengan kembarnye amik ktorang dari situ dan terus menuju ke destinasi..

aku ngan kawan2 laen sangat berpuas hati dengan lauk, desert yg ade semalam..best gile..dengan suasana dewan yg ala-ala hotel lagi nampak macam vouge..

tapi diorang x bersanding..name pon majlis kesyukuran bukan majlis persandingan(ada beza tu)..yg penting dalam majlis tu..pengantin bersalam dengan semua tetamu yg datang.tanda penghargaan kerana sudi datang..hehe

bila dah dtg kenduri kawen macam nie..mule la nak berangan n start planning.. nak kawen nye pon ntah bile..tettttt...

nak share sket 2,3 keping gambar yg diamek semalam..

tahniah kepada diba n pasangan..haf, aku, leha di sebelah kiri gambar..

sempat bergambar jugak dengan ira(berkebaya)..membe satu course bioinfo

almost membe2 dari kelas sebelah..tapi tumpang bergosip n bergambar sekali..hehe
kesimpulan nye..kenduri nie best sebab --> makan best + pengantin comey n sepadan + jumpe kawan2 lama + most important dapat berposing n tangkap gambar ramai2..hehehe

No comments: