August 16, 2011

Salam 16 ramadan 1432~

As Salam,

hari nie dah masuk 16 ramadan 1432h..mcm mane ramadhan korang..maseh hangat sehangat 1 ramadan ke??huhu.. agak sentap kan persoalan nie..erm sebab pagie nie terdengar tazkirah dr surau bdekatan. tentang nikmat & rahmat yang Allah swt kurniakan buat kita di bulan ramadahan nie...sedih plak dengar..ye la kan ramadhan datang sekali je setiap tahun..(peringatan utk diri sendiri jugak)..wallahualamm..

Alhamdulillah semalam selamat jugak ktorang berbuka dekat tupai2..naseb baek x jadi meeting dengan bos..mungkin meeting akan dpostpone..hehe..ada something kelakar happen semalam..ktorang ingat makan dekat tupai2 tu satu kepala rm39 je..rupa2nya tu dekat cawangan bangi..yang dekat kl punya rm52..huhu..jauh kan beza tu..tapi x pe..ada salah faham siket..apa2 pon tetap enjoy the foods, buffet kan..makan sampai kenyang la..hihi
 
uiks awalkan aku update hari nie..hehe..update awal2 takut nanti bz wat mende laen plak..hehe.lagi pon rase terharu dekat korang2 yang sudi komen2 entry semalam,,walaupun aku dah kureng jalan2 blog orang bulan pose nie, maseh ada yang sudi dtg melawat blog nie..thanks kawan2..insyaAllah akan balas kunjungan..ok nak bersiap p keje~


6 comments:

abghani said...

salam ramadan & raya...puasa setakat ni under control.
i folow yr blog

~~Ticer Wann~~ said...

harap dipanjangkan umur hingga Ramadhan thn hadapan

rara pinkmafia said...

hehehhe same lah kite.tak update.owh syaz mkn kat tupai2.sedap x?dorg kata tupai2 kureng sket.

Fathiah Hamim said...

tupai2 restoren jiran saya. hehe

suka puasa tak suka raya. heh

Freaky said...

hari ni buka makan ape ? hahaha awal gile tanye :P

tia @ Ini Kisah Tia said...

wahh ! dah merasa bufet lah akak :)