October 9, 2011

Deko bilik air

As Salam,

Selamat berhujung minggu!! hari nie hari ahad esok dah isnin kan..huhu..hari nie terasa happy sangat sebab dah pasang rak kaca yang comey dekat bilik air..hehe..semalam semangat je pegi ikea tuk beli rak kaca tu atau nama ikeanye 'Gruntal glass shelf'..

rak kaca Gruntal glass self harga rm29.90 (ok la kan x mahal sangat)

sebenarnya dah lame berangan2 nak letak rak nie antara sinki ngan cermin dekat bilik air tu..baru sekarang dapat beli n pasang..tapi set nie x de skru taw..kena beli skru sendiri and tebuk dinding sendiri..sesiapa yang maseh x dapatkannye lagi..boleh la beli di ikea!!(dah macam promoter ikea plak)..hehe

p/s: cerita korea 'secret garden' dah habis..tengah mencari2 cerita korea best untuk ditonton!!

2 comments:

rara pinkmafia said...

nice kan.nt rara ada umh pon nk bli utk umah.hehehe.

p/s : rara tak de pon tgk korea dh sbb bz yg amat.hehehe

Anonymous said...

http://www.dolabuy.com/celine-bags.htm celine handbags online flagstaff turnover period poetry impersonate intercept confection lv neverfull gm monogram umbrella austere [url=http://www.dolabuy.com/celine-bags.htm]celine handbags 2013[/url]