October 10, 2011

Persiapan Tunang: Beli kain nikah

As salam,

sekarang mode berfikir2 tuk buat blog baru pesal persiapan kawen..em bukan niat nak menunjuk2..tapi bila tengok blog kawen orang laen macam best je..nampak perancangan yg tersusun and nampak semangat nak mendirikan masjid tu..i loike!!

tapi if aku dah ade new wedding blog nie bahaya jugak..sebab nanti blog nie akan tros dilupakan..dh ler nak menghupdate nye pon malas semacam..hehe..so fikir punya fikir mungkin akan update dekat sini je..buat je satu tab baru kan?

latest update, semalam dengan rase malas n maseh x terpinga2nya..btol ke aku nak kawen nie?? dh terbeli kain nikah..beli yang biase2 je dekat jalan tar..beli awal sebab nak dijadikan salah satu barang hantaran tuk tunang nanti..

aku dah decide tuk pilih rona putih untuk majlis akad nikah nanti..aku pakai beli je kain satin putih dengan kain lace bcorak2 bunga kecik2..harap2 comey nanti bila buat baju nikah..hehe..


comey kan pasangan nie..nak nampak comey macam diorang pakai rona putih..hehe
erm 'kawan saya' yang merangkap bakal tunang aku pon dah beli kemeja tuk majlis tunang tu nanti..pakai kemeja je..mungkin majlis bertunang nie akan sekali dengan majlis kawen abang aku..so x mo la nanti orang salah anggap plak ingat die pengantin..hehe

p/s: start pakai kontek lens berkaler hari jumaat minggu lepas..nak kena promote nie bisness adeq..nantikan next entry..insyaAllah~

7 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah,tahniah..

mesti cun!

abghani said...

kaler mputih suci dan bersih

Unknown said...

@nuyui: thanks..x jadi bj lg..x tawu la mcm mane nnt..

@abghani: sy pon pk mcm tu jugak..putih suci bersih~

SITI ARFAH said...

E,eh syaz dh nk bertung ke? wah5 tahniah.. :D

Basyirah Abd Rahman said...

bila tarikhnya syaz? Semoga segalanya berjalan lancar :) Persiapan diri juga penting. dari segi menambahkan ilmu rumah tangga. insyaallah

safurara said...

wahhhh bride to be ni =)

Shuhaida Subri said...

tahniah!