April 7, 2011

kerja oh kerja!

As Salam,

lately rase bosan je bila datang kerja..bila sampai2 tempat keje, letak beg, on PC n termenung kejap..fikir nak buat apa hari nie(gaya cam x de keje..tapi sebernarnye melambak2)...bosannnnnye..huhu

risau takut attitude nie bertambah worst n effect prestasi kerja..chewahh..bgs sgt ke prestasi keje aku nie?? ok perasan sendiri gayanye..so aku pun google la cari "cara menghilangkan bosan di tempat kerja"..n dapatlah 4 point nie yang kire membantu menstabilkan emosi yang x stabil nie..

4 point tersebut adalah:
1. Bersikap antusias - means bersikap seolah-olah menikmati kerja yg kita buat (ye kerja ku sangat best!!)
2. Lakukan yang terbaik
3. Memperindah pekerjaan kita
4. Teruslah belajar - part nie aku kurang pasti, erm

untuk bacaan lebih lanjut ley bace sini..rase macam artikel dr negara jiran pon ade..

confius jugak nape letak figure nie..
P/s: tawu sume mesti rase bosan syik bace entry aku yang bosan nie n syik cakap pesal bosan je kan ..wuwuwu..please notice yang aku bru tempek mende baru dekat area 'my ads'..saje nak test..hehe

No comments: