June 15, 2011

Segmen mengejut dari Kotak Bulat!!

As Salam,

Dengan terkejut nya terasa nak join segmen mengejut dari kotat bulat!!!!hehehehe.. nak remind hari nie last date taw..moh join ramai2~

~-------------------------------------------------------------~

Di suatu parti makan-makan staf kerajaan, Saiful dan Azman bersembang-sembang di suatu sudut...


Azman: weh semngat benor duk panggang nugget..x penah dibuat org la ko nie
Saiful: ape plak..tu la ko x tawu..panggang lebih berkhasiat daripada goreng taw..
Azman: ye ke mcam tu..habis yang hangus2 tu x ke toxic weh..
Saiful: hahaha..ko pecaye je la dengan info sihat aku yang tak berape sihat nie..aku hentam je info tu..mane la aku taw..aku sebenonye malas la nak goreng2x nie..
Azman: ko malas ke takut kena minyak panas..dah macam gadis2 aku tengok ko nie..haha..
Saiful: pape je la ko nie..malas aku nak layan..nie ko nak berapa nie?
Azman: kasik aku 2 je la..aku dah kenyang makan buffet tadi..
Saiful: nah amek nie..p main jauh2..haha


p/s: watak-watak hanya sekadar rekaan..hehehehe

7 comments:

kotak bulat said...

thanks join... join last minute ye.. :)

syaz@rozelt said...

@kotak bulat
haah las minit join..harap x terlambat~taip2 n fikir2 dtg idea pulok..hehe

EiZaRaZiErYa said...

ehehe..best jgk~ wink3 >_<

syaz@rozelt said...

@EiZaRaZiErYa
hehe..join jugak erk? all da best!!

EiZaRaZiErYa said...

yup~ all d best 2 u to0..wink3 >_<

Anyyss Shuhaimi said...

sememangnya kekeringan idea nak join..hehe

syaz@rozelt said...

@Anyyss Shuhaimi
cuba je..mane tawu keluar dialog best punya! hehe