June 2, 2011

Kalau la Ada Mesin Masa....

As Salam,

uiks cik rara nie..kita bace entry die yang panjang lebau tu sampai hujung, kena tag plak..hehe..cun jugak la nie memandangkan sekali lagi diserang penyaket tak de idea or kering idea nak buat entry..hehe

kalau ada mesin masa aku nak buat ape erk? nak kembali ke zaman spm! hehehe..bukan apa, sampai sekarang maseh nyesal dengan kuputusan spm yang tak berapa best kalau nak compare member2 rapat..huhu..sadis taw..

mase form 3 aku sekolah dekat rumah je..then bila dapat result pmr best, apply mrsm dapat la pulok..so excited nak pegi..1st time berjauhan dengan family, so kurang la motivation diri & banyak main..

Bukan setakat banyak main..kalau ade exam je jadi 'down' tengok membe2 study macam nak telan buku..down ok..sepatutnya jadi lebih bersemangat tengok orang lain semangat..aku berkawan rapat dengan 2 orang nie..sekarang nie due2 tengah sambung study medic dekat oversea..

tapi point dekat sini bukan aku nak jadi doktor pon..tapi teringin nak study oversea macam diorang..hehe..aku lebih suka nak jadi interior design ke, web design ke..tapi tu lah..perjalanan hidup aku straight je ke arah biology nie..dari 
sekolah rendah --> sekolah menengah --> mrsm --> matriks --> U..

tapi apapun semua nie kan takdir..apa yang happen dekat kita sekarang dah ditetapkan sebelum kita dilahirkan lagi..hehe..uiks cik rara nie betol boleh buat orang nagesh tengah2 hari buto, bila memikir impian yang tak kesampaian nie..hehe

macam biase..tengok gambar ramai-ramai nie kenalah cari aku yang mana?
Nak cuba tag ct_cucubi & ika.. mane tawu diorang nak join segmen Kalau la Ada Mesin Masa nie..hehe

-syaz@rozelt-

4 comments:

safurara said...

hehehehehe yelah kan.rara dgr radio td,tu dpt idea.tibe2 teringat kisah silap.heee.hmm tu lah kan,kite mmg ada takdir sendiri.redha jelah kan.

Unknown said...

@rara pinkmafia
hehe..bagus jugak rara tag syaz..dari x de idea nak tulis ape..tengok dah pnjg lebar plak karangan..hehe..thanks jugak tag..hehe

ika said...

hehe~ cik syaz...sme la kita punya flow...skol rendah -> skol menengah -> mrsm -> mtrx -> U...sngt typical kan? =.=" nnt dah siap entry ika gtau k...=D thnxs!

Unknown said...

@ika
ika mesti dak sains gak nie..x saba nak tg entry dr ika..tp x semestinye nak cte pesal zmn skolah je..hehe