July 10, 2011

Ada Apa dengan 444??

As Salam,

Mesti rmai yang berjaga malam minggu nie kan?? lagi2 si pminat spiderman..dekat tv3 tengah tayang muvi tu..hehe..erm hari nie rase seharian jugak aku dok online je..tapi x online untuk bw ke ape..aku duk tengok perkembangan 'bersih 2.0'...risau kalau phimpunan tu jadi serius ke..haruslah cabut lari dari kl kan??..hehe

Tadi pon naseb baek dapat makan dekat kg.baru..kl serius lengang macam malam semalam..cuma yang berbeza malam tadi..ade banyak trak, bas n kenderaan polis di beberapa kawasan..mungkin sebagai langkah berjaga2..takut ade lagi demonstrasi susulan..doakan semuanya akan kekal selamat n aman..insyaAllah~

pagi nie aku dapat capture lagi angka fevret..444..suka nombor empat sebab birthday mak aku 4/4/64..kan banyak 4 tue..hehe..nak capture yang dekat gadget follower tu hilang la pulak..tengok orang laen ade je..ntah apa-apa je la blogspot nie kan..hihi

sayang emak saya!
Lagi mende best nak share..aku diantara 6 orang yang bertuah dalam segmen Lucky Followers by Meoww Cat..hehe..aku join suka2 je..x sangka boleh jadi yang bertuah..thanks to marniey yang tag hari tu..dah bagi details dekat tuan blog..x tawu lagi ape hadiah yang aku akan dapat nanti..hehe

P/s: Nite korang....erm... tolong kasi semangat dekat aku untuk tros berblog please~

17 comments:

kiz said...

semoga segalanya dalam selamat..

kotak bulat said...

444.. hehehe..tahniah...

Unknown said...

@kiz: jom same2 aminkan~

@kb: thanks tp hr nie follower naek seketul je..haha

Unknown said...

congrats follower dah capai angka 444, unik taw num tu.. hehehehe.
and u are welcome dear.. :DDD

Unknown said...

@marniey: thanks..tgh bsedih nie sbb gadget follower x muncul2..org laen ade je..

harrazdani said...

tahniah yer...ramai follower....saya pun pernah buat entry pasal ni....444...mati, mati dan mati...huhuhu

safurara said...

Woaaaa suda 444.terbaek syaz

Unknown said...

@harrazdani: thanks..tp x de la bnyk mano pon..hihi

ape yg mati,mati, mati tu??

@rara: smlm folower naek seketul je rara..haha

tia @ Ini Kisah Tia said...

yuppp . widget followers dah macam chipsmore :)

maaf , Tia tak perasan tak letak link .. huhuu ..
cekidaut --> Jom Check Gred Blog

cik bulan said...

hehe..mai tengok muka cik bulan..amek semangat...acehhhh--->mengarut btoi budak ni..=.=''..hehehe

Mira Anuar said...

wow tahniah ! 444~ hermm..best laa rmai followers,kan?

iPai said...

kamon .. kamon .. semangat sikit .. (ke nak ke tempah pasukan sorak ?)

wah 444 tuh .. tahniah2 !!!

Cik Wani said...

thniah!

btw jom komen link entry wani ni.

http://akuazwani91.blogspot.com/2011/07/i-saya-bertudung-dan-saya-sangat-pretty.html

thx a lot =)

Unknown said...

wah hebat la follower dia dah 444 ... best nye ..ble la blog sj nak sampai cmtu ... ^^

Rean said...

wah cantik nombor tu..tahniah!!
kalau bg kaum cina, bermaksud 3 kali mati..hehe

Akunyer said...

number cantek..tahniah :)

ika said...

waaaaa~ tahniah dear~ tahniah! gler la...rapunzel dah tggal bnyk...:(