July 31, 2011

Ucapan selamat berpuasa buat semua~

As Salam,

Demam 'princess hours' sedang melanda aku..so mase berlalu x terasa n sampai terlupa nak update entry..hehe..koyo je statement aku nih..sebenarnye aku dekat tepeng nie..balek kampung sebab semangat nak berpuasa hari 1st dengan family..harap2 esok puasa la.. kalau start puasa jatuh hari selasa x merasa la nak berpuasa hr 1st dengan family..huhu..

even x update, aku jalan2 jugak blog orang..ada beberapa blogger dah wish selamat berpuasa..so aku pon nak wish selamat berpuasa jugak..hehe..dah almost 9 bulan aku join dunia blogging nie (x termasuk dr yg 1st blog)..so mane tawu aku ade buat entry buat orang sentap ke..korang x berpuas hati dengan gaya penulisan aku ke..sorry sangat2 taw..


anak melayu mengail ikan,
perahu berlabuh ditengah lautan,
sambil menunggu dtgnya ramdhan jari ku susun mohon ampunan,
selamat menyambut bulan suci ramadhan bagi semua umat muslim..

SEIRING TERBENAM MENTARI DI AKHIR SYA’BAN,
TIBALAH KINI BULAN RAMADHAN,
PESAN INI SEBAGAI GANTI JABAT TANGAN UNTUK
MOHONKAN MAAF DAN KEKHILAFAN.
MARHABAN YA RAMADHAN.

Tiada kemenangan tanpa zikrullah
tiada amal tanpa keikhlasan
tiada ampunan tanpa maaf dari sesama
marhaban ya ramadhan..


p/s: teringat zaman muda mudi dulu..ucapan2 dekat atas nie kita dapat dari sms kan??hehe..

9 comments:

AA said...

selamat berpuasa :)

snOw sakura said...

slmt berpuasa jugak.. jemput share cta anda kt sni.. http://snowsakura91.blogspot.com/2011/07/segmen-memori-ramadhan.html =)

syuxer said...

xpe..syuk pun maafkan semua blogger kat dalam dunia neh sempena bulan ramadhan neh..:)..

selamat menyambut bulan ramadhan..n jangan lupa solat terawih sekali hehe

Fathiah Hamim said...

tuh pantun sindri ka? hehe

ampunkan silap fa jugak yea!

selamat berpuasa syaz! =)

SoLy SoLicious said...

salam ramadhan ^_______^
selamat menjalani ibadat puasa ye ^_____^

Firdaus Life said...

slmt menyambut ramadhan :) minta maaf gak kalau ada wat salah dengan tuan blog :D

Pencari Qurratuaini said...

SALAM RAMADAN

safurara said...

selamat berpuasa syaz.

alin said...

salam ramadhan syaz ;)